|
« BACK
«
Page: 321 322 323 324 325 326 [327] 328 329
»
NEXT »
| | Thursday · 28 September · 2000 - [11] topics |
|
- Judgement
HL - Strona tego moda opublikowała nowe screen'y z gry.
- Snow Strike
- Doszło dwóch nowych facetów do załogi, oraz nowe screenshot'y z moda
M16.
Biohazard
Maps opublikowało dzisiaj trzy nowe mapki, wśród nich są trzy mapy
zrobione przez Gustavo
(Black Hole Sun i Eliminator) oraz przez Debious'a (Sputnik). Do downloadu
zaprasza Biohazard
Maps.
Właśnie wyszedł mod True Combat (wersja beta). Wszelkie informacje dotyczącego tego wlaśnie moda na
tej stronie.
Servis Tresh'a FiringSquad
opublikował testy nowych Detonatorów V6.27, Test został wykonany na
procesorze Duron 950 oraz GeForce 2. Wyniki testu możemy oglądać w 3DMark
2000. Unreal Tournament oraz Quake 3, zapraszamy
tutaj.
Na stronie tworzonego
modu Animal
Arena do Quake III pojawiły się nowe ikonki skinów, wierzcie mi lub nie
ale są oni naprawdę świetną grupą. Pojawił się również apel od RiO
o tym że grupa nadal poszukuje maporobów oraz twórców modeli i skinów, jeżeli
ktoś z was czuje się na siłach i jest zainteresowany współpracą to piszcie
do RiO
Fryx z serwis'u FragXzone
podesłał nam następujące info: "Z radoscia informuje ze przeprowadzilem wywiad z tworca znanej i popularnej
witryny Timib Q2 Page- Timib'em. Goraco zachecam do lektury"
Nusco z Holy
Wars informuje że obecnie opracowywany i zapowiadany przez nas projekt Holy
Wars do Q3 Arena został zawieszony na rzecz innego projektu. Po informacje
na ten temat zapraszamy na stronę Holy
Wars.
Pojawiły sie nowe mapki na LVL. Oto one:
Populass by ZeroSquared (Space DM/Tourney)
Stronghold Opposition by SithLord (CTF 6-14 graczy)
The Practice of Bleeding by Lake (DM/Tourney 2-3 graczy)
Dominatrix by Trenox (DM/Tourney 2-4 graczy)
Breakthru by BFG20K (DM/Tourney 2-3 graczy)
Chemical1 by BIZKIT_DADDY (DM 3-7 graczy)
Palazzo by FergusDog' (DM/Tourney 2-3 graczy)
Crossed Paths by Drunken Boxer (CTF 4-12 graczy)
10·12·1999 - 04:00 - - -
Strona do moda Q3A
Demonic zrobiła trochę up-date'ów ostatnimi wersjami ich wszytkich plików. Jest tam
Demonic Soccer mod,
Demonic CTF i
Demonic Deathmatch. Dodatkowo jest
programik, który pomaga w zarządzaniu serwerem q3.
10·12·1999 - 04:00 - - -
Mały patch do Unreal Gold, ostatnio wypuszczonej wersji Unreal'a, który także zawiera mission packa Return to Na Pali, jest już dostępny na officjalnej stronie. Patch mierzy 478kb i po rozpakowanie zmienia wersja na 226b.
10·12·1999 - 04:00 - - -
Każdy kto chce może założyć sobie bezpłatne konto na ładnie wyglądającym adresie @d00m.com. Konto jest całkowicie free. Więć jeśli chcecie zaimponować kolegom adresem z koncówką @d00m.com, musicie zapisać się tutaj.
Mój adres to się chyba domyślacie :)
| |
| | Wednesday · 27 September · 2000 - [16] topics |
|
Planet Half-Life ogłosił nową mapę dm autorstwa Nick'a "Crinity" Coombe levelem tygodnia. Jej tytuł to "Nova" i jest do zassania stąd.
Na Planet Quake możecie znaleźć nowy mod tygodnia. Nazywa się on Classic Quake Arena. Jest to stary dobry Quake tylko w oprawie Quake 3 Arena ;).
Star Wars Quake zaktualizowali swoją stronę i zamieścili na niej screenshoty ze Star Wars TC dla Quake'a 2. Nacieszcie swoje oczęta tutaj.
Na forum 3D Ralms, możecie przeczytać wpis George Broussard na temat broni jakie mogą być w Duke Nukem Forever. Oto on:
>>1. Will there be one BFG type weapon, or several weapons that balance eachother out?
We're not done so hard to say. But big BFG style guns are fun. If we do anything like that there will clearly be trade off's to using the gun.
>>2. Will alt-fire be used a lot? Or something more/less complex?
Most weapons make use of Alt Fire.
>>3. How much will the old favorites be modified? With better AI you might need faster or more powerful projectiles for the Shrinker or Freeze gun, so that they are still effective.
Still tweaking them. Something like the Shrinker is being given a complete facelift in terms of functionality (it was pretty limited in Duke 3D).
>>4. Will there be a basic sniper rifle or a new and different sniper type weapon introduced?
We're discussing that now. We lean towards the sci-fi sniper rifle approach and have a cool idea or two. I think it's the next weapon up to be worked on.
>>5. Will the Rocket launcher have any special features, like heat seeking or loading multiple rockets like in UT? Is the nuke still in?
It will do more than fire like in Duke 3D.
>>6. Will you be able to sever specific body parts with the chain-saw? It looked like you might, with the area specific damage and what-not.
Probably. I can see an arm or head going off quite easily. Hmmm..may do that soon actually as the thing is in.
(Hey Jess!)
George Broussard, 3D Realms
Znajdziecie go tutaj.
Pojawił się nowy program UT
Tweak V1.0 aby pomów ludziom grającym w UT, którzy mają problemy z
detalami tej gierki. Za pomocą programu można zmienić wiele ustawień jak
rozdzielczość, paleta kolorów, użyta pamięć etc. bez włączania Unreal
Tournament.
Inside Mac Games
zamieniło parę słów z Mik'iem
Verdu na temat Unreal 2 na platformę Mac'owską. Oto wypowiedz Mik'iego na
ten temat
Still can't talk more about Unreal II Mac plans yet. I know that there is
great enthusiasm in the Mac community for the Unreal and UT ports. I can also
say that I am hoping that we'll be able to get a partner (like Westlake) to do
a Mac conversion of Unreal II. The final decision will be made with the
involvement of Epic and Infogrames - and we're still a long way off with U2,
so concrete plans probably won't be made until early next year at the earliest.
Silicon
Ice zapowiedziało uaktualnienie do następnej wersji Urban Terror Quake
III. Jak tylko wielkie ID udostępni kod źródłowy nowego Point Relase to
zostanie wypuszczona łatka do Urban Terror. A oto wypowiedź Silicon
Ice na temat poprawek jakie pojawią się w nowszej wersji Urban Terror:
"We have implemented a completely
new accuracy system, almost 100% different, that will be included in
1.2. The damage system we talked about in the forums will most likely
not be implemented for 1.2. Dokta8 and I (Apoxol) have tweaked the
damage values and how the vest works."
Ostatnio mieliśmy przejściowe trudności z kanałem IRC'owym #fpp. Jednak, na dzień dzisiejszy, sytuacja wydaje się być całkowicie opanowana.
BTW Jedna zmiana w stosunku do poprzednich zapowiedzi - jak na razie na kanale nikt nie dostanie opa. :-)))
W przyszłym miesiącu w Pradze ( Czechy ) odbędzie się wielki turniej wszystkich częsci Quake'a. Na oficjalnej stronie tego turnieju ProGamers trwają zapisy. Mimo że organizatorzy przygotowali 250 miejsc dla graczy to i tak radzę wszystkim chętnym jak najszybciej się zapisać ponieważ zostało juz tylko około 100 wolnych miejsc.
Na xsreality.com pojawił się artykuł o rozpoczynającym sie niedługo [o ile się nie myle w Czwartek :] turnieju frag4. Zachęcam do lektury tego artykułu, gdyż jest w nim również przegląd team'ów biorących udział w turnieju.
Wyszła nowa wersja mod'a RTS Quake. Nosi ona numerek 0.97 czyli ciągle jest w fazie beta. Po więcej informacji na ten temat lukajcie tu.
Domain
of Games umieściło wywiad
z Kornelią Takac. Dla niewtajemniczonych jest ona Węgierką o
niesamowitych umiejętnościach w Q3. Rozmawia ona o jej życiu, co pozwala jej
być dobrą w Quake 3 i o wielu innych sprawach. Dla tych którzy chcą
dowiedzieć się czegoś więcej zapraszamy również do wywiadu
Kornelli przeprowadzonego przez Playboy.
W nocy pojawiły się dwa nowe mody do Quake III o których nie mogłem się
dowiedzieć więcej szczegółów, ale warto sprawdzić
i zrobić sobie niespodziankę a więc:
Pojawił się nowy wywiad
z Tim'em Gerritsen'em. Do programisty Human's Head padały pytania na temat
opracowywanej przez niego gry FPP "RUNE". Tim wypowiada się na temat
gry w multiplayer, zmianach jakie dokonali w silniku Unreal Ed, o wyposażeniu i
kilku innych mniej istotnych czynnikach gry.
Z tego powodu że oficjalny międzynarodowy path do Daikatany V1.2 zawiera dużo
błędów ION Storm zaleza zainstalowanie Angielskiego
pathu aby uaktualnić oryginalną versję V1.0. Plik zajmuje 45.7.
Uaktualnienie to oczywiście zawiera wszystkie zmiany jakie zawierała międzynarodowa
wersja.
10·12·1999 - 03:00 - - -
Nowy mod do Q3A True Combat w wersji beta właśnie został wypuszczony dzisiaj.. Beta 0 (milutki numer) może być sciągnięta z True Combat i jak sie domyśliście działa tylo z Q3A v1.17. Powięcej szczegółów wskoczcie na stronę True Combat.
| |
| | Tuesday · 26 September · 2000 - [15] topics |
|
Jeśli jesteś level designer'em i chciałbyś się wkręcić do branży gier komputerowych, to przeczytaj ten tekst:
Virgin Interactive's internal development "Crimson Studios" is looking for talented level builders for their upcoming new Playstaion2, X-Box title Legion. Applicants would preferably have experience of building and texturing levels with the Unreal Tournament map editor, but experience of any FPS world authoring tools (such as Q3Radient) is an advantage. The position will either a be full-time internal position working from our London, Charlotte Street office, or contracted on a project-to-project basis.
Send C.V's and demo's to:
Richie Turner
Virgin Interactive (London)
74a Charlotte Street
London W1P 1LR
[email protected]
Na stronie Planet Quake jest już do zassania nowy model tygodnia, stworzony przez Monstera. Tym razem jest to główny bohater serii anime o tytule "Trigun", Vash the Stampede.
Na GA-Source pojawiły sie nowe screen'y
z HUman Head Studio przedstawiające nadchodzący dużymi krokami nowy Silniczek
do Unreal'a.
Właśnie wyszła nowa wersje RTS
Quake mod do Quake III Arena. W nowej versji położono szczególny nacisk
na tworzeniu i obronie budynków. Pojawiły się również mapy kompatybilne z
modem na stronie i można je ściągnąć w dziale download.
Sierra
wypowiedziała się oficlajnie na temat Multiplayer'owej wersji Half-Life for
the Dreamcast. Przybliżona data oficjalnej premiery wyznaczona jest na następny
rok. Aby dowiedzieć się czym Sierra
dysponuje obecnie luknij tutaj.
Jestem przekonany że to nie jest ostatnia wiadomość jaką na ten temat usłyszycie.
Pojawiła się nowa versj'a AutoQuake
2000. Jest to mod kompatybilny z każdym engin'em opartym na Quake np.
Half-Life. Lista ulepszeń w nowej wersji V6.0 jest bardzo długa. Po szczegółowe
informacje i download zapraszamy na stronę AutoQuake
2000.
Ukazały się nowe stery do kart Voodoo4/5 w wersji 1.03.00. Dodają
m.in. optymalizację T&L. Plik można ściągnąć stąd.
Organizator turnieju Frag
4, Domain of Games
opublikował zasady jakie będą panowały na turnieju. Najważniejsze zmienne
to mp_timelimit 10, mp_roundtime 3:30 i mp_c4timer 35. Zapowiedziane mapy to
de_prodigy, de_nuke, de_dust i de_aztec.
Jak postawić dedicated server Q3A na Linux'ie. Admin
Central przychodzi nam z pomocą w manualu pod tytułem Stawianie
Linuxowego servera Q3A. Przewodnik
został napisany przez Warren 'Sam' Sampson'a i jest to coś pożytecznego dla
spragnionych servera Q3 linuxowców
Na PlanetQuake
w wyborach
moda tygodnia do Q3A, tym razem tytuł ten otrzymał świetnie wykonany i
zaskakująco oryginalny model Vash
the Stampede. Dlaczego ? Po wyjaśnienie zajrzyjcie tutaj.
10·12·1999 - 02:01 - - -
Właśnie wypuszczono bug fix'a dla tych co grają w ostanią wersję Classic CTF na Linux'ie i Mac'ach.
O to co miała do powiedzenia drużyna twórców:
Wielę ludzi otrzymywało błędy gdy próbowali grać Classic CTF v1.0 ma Linux'ie albo Mac'ach. To był dość poważny problem. Stwierdzieliśmy, że bardzo wielę osób ma problemy z uruchomieniem moda na tych systemach. Właśnie został wypuszczony pre 1.1 bug fix i jest możliwy do ściągnięcia ze strony Classic CTF. Mocno zalecamy ściągną tego fix'a ponieważ poprawia on kilka innych problemów.
Po więcej info wskoczcie na stronę Classic CTF'a.
Bootmax
opublikował wywiad z Stomped
Team Reaction czyli grupą tworzącą mody, rozmowa toczy się głównie o
projekcie grupy nad modem do serii Quake'ów.
Na stronie moda do Q3A Elite
Showdown pojawiły się 4 nowe level'e. Mapki są bardzo dobrze obsadzone w
realiach moda. Zainteresowanych odsyłam tutaj.
Na FreakBall
Arena ukazało się nowa wersja moda. Podobno zawiera nowe typy broni i trzy
nowe areny do pobrykiwania. Do downloadu zapraszamu tutaj. Aha mod nie działa z Q3A v1.25, więc musicie wybrać, mod albo nowy Point Relase.
Todd Hollenshead z właśnie uaktualnił swój .plan,
plan ma na celu wyjaśnienie wszystkich niedomówień do Q3A v1.25. Jest to
ogromna aktualizacja, ale dla graczy bardzo ważna, więc udajcie się tutaj
aby wyjaśnić sobie wszystkie niedogodności nowego Point Release.
| |
| | Monday · 25 September · 2000 - [15] topics |
|
news.fpp.pl, podobnie jak cały vortal , jest w fazie testów (beta).
Jeżeli chcesz zaczynać surf'owanie po Internecie najlepszym polskim serwisem poświęconym aktualnościom ze świata FPP, ustaw już teraz http://news.fpp.pl/ jako swoją stronę startową.
Na razie zupełnie nieoficjalnie, ale jednak...
Powstał IRC'owy kanał #fpp na którym od czasu do czasu możecie spotkać naszą załogę. Opa dostają tylko osoby z . Nie jesteśmy zainteresowani wymianą botów.
Blue's News napisał dziś o bardzo ciekawym trick'u możliwym do wykonania w Q3 1.25, odkrytym przez niejakiego Rudiger'a. Otóż całość wygląda mniej więcej tak: zastawiamy na podłodze blisko siebie kilka prox mines i robimy w ich centrum rocket jump'a. Tą techniką można uzyskać skoki dwukrotnie wyższe niż za pomocą BFG.
Okazuje się, że demka nagrane na wczesniejszej wersji Q3 nie bedą mogly być używane do benchmarkingu komendą /timedemo 1 w wersji 1.25. Ściągnijcie sobie demko nagrane przez Pappy-R z Planet Quake (szukajcie w newsach z 24.09) i zastosujcie się do instrukcji tam napisanych.
Pojawiła się konwersja do Kingpin'a znanej gramoczm Quake 2 mapki "Lava
Tomb" (Q2DM6). Zapowiedziane są już konwersje Q2DM4 i Q2DM3, fani
Kingpin'a mogą się ich spodziewać lada chwila. Natomiast Kingpin'owską Q2DM6 można
ściągnąć stąd.
Na Z-Axis
pojawił się przegląd
ze szczegółowym opisem mapki do RA3 RA3MAP2,
oraz szczegółowy
opis mission-pack'a do Half-LIfe. Zapraszamy do lektury.
Ukazała się versja 0,9 programiku Half-Life
Proxy, program ten daje możliwość grać w internecie poprzez jedno łącze na
kilku komputerach. Program jest kompatybilny z Firewall'em lub innym proxy jak
np. WinProxy, WinGate czy MS-Proxy. Archiwum można pobrać stąd.
Goście tworzący Runaway
Train mod wypuścili łatkę pozwalającą współpracować z 1.1.0.1.
Path'a można ściągnąć stąd.
Ai|danger z grupy Aiming
Impaired udostępnił nową mapkę do TFC o nazwie "The
Barracks". Na stronie nie ma więcej informacji na temat mapy, polecamy ściągnąć
ją i ocenić samemu.
Scriptmaker 2000
to nowy program do moda do Half-Life Counter-Strike. Dzięki niemu możemy
budować samodzielnie dobre skrypty (.cfg i .rc). Program jest kompatybilny z
Multi-Windowed Ascii-Editor i Menu-based script-maker. Do programu została
wbudowana funkcja "debugging'u" skryptów.
Zgodnie z obietnicą ściągnąłem mod'a jailbrek'a i jest jush do pobrania z naszego serwera FTP tu. Zajmuje 'tylko' 53 mega ze wsparciem dla botów.
Peter Clark - jeden z ludzi zajmujących się konwersją Unreal Tournament na Dreamcast'a - rozmawia z GameSpy.com o różnicach między konsolową a pecetową wersją gry. Więcej szczegółów tutaj.
Przynoszący najwięcej postów na naszym board'zie temat tj. HALO, znów gości na news'ach. A to za sprawą nowego, komicznego filmiku [43 MB] opublikowanego na nV News.
Serwis NewDoom.com opublikował najnowszą wersję JDoom. JDoom to ulepszona odmiana legendarnego Doom'a dla win32 (że wymienię tylko: obsługę OpenGL i Direct3D, dynamiczne światła i dźwięk przestrzenny).
Advanced Micro Devices, Inc. wypuściła łatkę dla posiadaczy procesorów tejże firmy działających w systemie Microsoft Windows'a 2000. Plik naprawia błąd powstający wynikający z "gryzienia się" danymi video pomiędzy AMD Atholn a układami AGP. Przeczytaj więcej...
| |
| | Sunday · 24 September · 2000 - [22] topics |
|
10·12·1999 - 00:02 - ZimZum - -
QuadGod- pierwszy film do stworzony na bazie silnika Q3A. Dość odważne przedsięwzięcie.
Czy udało sie autorom wycisnąć wszyskto z pocziwego Kwaka?
Ludzie KERE - Ich symbolem jest tzw. QuadTrack, który daje ogromną władzę i moc.
Jednakże w roku 2931 relikt zostaje skradziony przez potwora, który zasiał zniszczenie i chaos.
Jedynym zbawicielem okazuje sie KAK, który podejmuje wyzwanie i stara sie odbić skradzioną świętość.
Po drodze napotyka wielu przeciwników. Jak dowiadujemy się w trakcie filmu i inni starali się uratować
QuadTrack'a, ale padali trupem przed złowrogim potworem.
Czy uda się naszemu bohateorwi wygrać i przywrócić chwałę ludowi KERE?
Zobaczcie sami! Film jest dość nietypową produkcją. Oprócz świetnego klimatu mamy tu do czynienia
z prostym, aczkolwiek obecnym wątkiem psychologicznym. Otóż główny bohater podczas akcji traci
najbliższego mu przyjaciela. Tylko chęć zemsty prowadzi go dalej.
Spróbuję teraz przedstawić wady i zalety filmu.
Niewątpliwie dobrymi cechami filmu są: dobry dźwiek, starannie dobrana muzyka(choć niezawsze, zdażały się
momenty, gdzie można by wrzucić inną scieżkę), szybka akcja i ładne lokacje(min. q3dm7) oraz trzymająca się całości fabuła, co niewątpliwie trzeba docenić przy amatorskiej produkcji.
Najbardziej spodobał mi się pomysł z hudem postaci. Małe nawiązanie do terminatora.
Ale nietylko tutaj. Można będzie znaleźć kontakt z tmy filmem jeszcze w innych momentach.
Co do wad. Znalazłem tylko jedną. Otóż źle nałożono teksturę na twarz samego KaKa, gdy chodził
bez maski Visora. Film jest naprawdę dopracowany prawie w każdym szczególe. Polecam gorąco każdemu kwakowcowi
i nie tylko. To takie science-fiction z ciekawymi efektami specjalnymi i szybką, wartką akcją.
Moja ocena - 9.5/10
Reżyser - Joseph Goss
Aktorzy - Joseph GossSgt. Kak | Derek WolfJeremy | Travis GaydosQuad God | Paul Marino (ILLCLAN) Cpt. Strollick | Joel Guzzman-Jeff Goss-Shaun RileyRadio
BTW.Nawet jeśli macie słabe łącze, to polecam ściągnąć lepsz wersję filmu. Naprawdę warto!
10·12·1999 - 00:02 - ZimZum - -
Informacja dla zdziebko zacofanych lub tych, którzy nie korzystają bezpośrednio z usług internetowych oferowanych przez Tepse [m.in. ja :) ].
Oto co wyczytalem na stronie naszego kochanego monopolosty:
Od 1 września br. Telekomunikacja Polska SA po raz pierwszy wprowadza
specjalną taryfę wyłącznie dla internautów! Od tej pory połączenie
z internetem poprzez numer 0-20 stanie się tańsze od zwykłych połączeń
lokalnych.
Nowa taryfa internetowa to dodatkowe 4 godziny tańszego połączenia we
wszystkie dni robocze i całodobowe, tańsze połączenie w soboty, niedziele
i Święta!
Według nowego cennika, w każdy dzień powszedni od 18.00 do 8.00, oraz
w soboty, niedziele i Święta przez całą dobę, 6 minut połączenia z Internetem
będzie kosztowało jedynie 29 groszy + VAT. Taka sama kwota, ale za 3
minuty połączenia, będzie obowiązywała w dni robocze, w godzinach od 8.00 do 18.00.
Taryfa została wprowadzona na życzenie użytkowników Internetu.
10·12·1999 - 00:02 - ZimZum - -
Mimo iż wyszedł nowy patch do Q3A, turnieje narazie będą rozgrywane na 1.17.
Mamy tego przykład na CPL'u, na którym to właśnie będzie rządził patch 1.17, a nie 1.25.
Turnieje PlanetQuake'a też będą rogrywane na starszej wersji Q3A
Daniel Vogel - jeden z programistów Loki Games - stworzył nową wersję Windows'owego OpenGL renderer'a do UT. Wystarczy skopiować plik DLL do katalogu /system w katalogu z grą i powinno być OK.
Na stronie Animal Arena możecie zobaczyć dwa screenshoty, które przedstawiają co się stanie, jeśli zatrujemy innego gracza... Hm... Ciekawe czego się można jeszcze spodziewać po tym modzie.
10·12·1999 - 00:01 - ZimZum - -
NA Quake3 Nation ukazała się dość ciekawa wiadomość.
Otóż A.J. Fuller z Acclaim szuka maperów - amatorów do swojej nowej produkcji FPS. Więc jeśli zajmujesz się projektowaniem map i uważasz się za dobrego w swojej branży, to nie
zwlekaj. Pisz na tego maila, może uda Ci się załapać do teamu tworzącego nowy HIT ;-)
10·12·1999 - 00:01 - ZimZum - -
Ostatnimi czasy oglądam produkcje tylko jednego zespołu - Tritin Films. Teraz dane mi bylo zobaczyć film pt. "Comedian". Mimo że był bardzo krótki,
wywarł na mnie niemałe wrażenie. Przedstawiona jest akcja policyjna, w której przestępca został postawiony w sutyacji bez wyjścia. Jednakże zobaczcie jak potoczyły sie dalej losy owego "Komedianta" :).
Film zrealizowny jest perfekcyjnie. Nie mogłem "przyczepić" się do niczego.
Dźwieki, modele i głosy oraz co najważniejsze KLIMAT były doskonałe. Naprawde polecam!!!
Moja ocena - 10/10
Czas trwania - 02:05min
Reżsyer - Joseph Goss
Aktorzy - Andre Dusette - Police Officer|Andre Dusette - Comedian
Najnowsza wersja moda Classic CTF jest już do pobrania z naszego serwera. Zaciągnijcie się... ;-) [ver. 1.0; 34,1 MB]
10·12·1999 - 00:01 - ZimZum - -
Właśnie wszedłem na PlanetSoldier
Zajrzałem do działu files i ściągnąłem SoFsong.
Jest to kawałek z sesji nagraniowej z Todd'em Susman'em, ktory podkładał głos do Sof za Johna Mullins'a.
Myślałem, że spadne z krzesła, jak uszłyszałem to "country". Plik do ściągnięcia stąd
Można znaleźć na FragPU,
są to świeże mapki stworzone przez ludzi znających się na rzeczy. Mapki można
ściągnąć od
FragPu
Jeżeli macie dobre łącze to można ściągnąć wszystkie mapki w jednym
pliku FragPU
Map Pack (ok 11 MB).
Na stronie Decadence
pojawiły się nowe mapki, głosy, oraz skiny do UT. Co tydzień przeprowadzane są tam wybory na mis mapek oraz skinów do UT. Sam miód.
Stomped
opublikowało dalszą część wywiadu między serwisem a twórcą modów na
temat nowych taktyk tworzenia modów do Half-Life i Quake III Arena. Sprawdzcie
sami.
Serwis Blue's
News opublikował informacjie jak w nowej wersji Quake III Arena uruchomić
nowe bronie w trybie teamplay. Oto e-mail Zindahsh'a (w tłumaczeniu na
polską wersję językową), gracza który odkrył owe bronie:
Cześć, Odkryłem jak uruchomić nowe bronie w Quake III: Arena Point
Relase v1.25p. Odpal quake z "devmap", użyj komendy "give all"
i użyj komendy next/prev weapon. Zobaczycie trzy nowe bronie (nailgun,
proximity mines i chaingun).
Hm... są jednak plusy nowego point relase, mimo że nie działa większość
naszych ulubionych modów to możemy pobawić się trzema nowymi pukawkami.
Człowiek legenda Scott Dalton zaktualizował jego .plan
w którym wspomina m.in. o swoich pracach nad Unreal 2.
10·12·1999 - 00:01 - ZimZum - -
Niedawno sciągnąłem swietny filmik produkcji Tritin Films
pod tytułem "Comedy in Armour". Jak sama nazwa wskazuje możemy już się domyślić, jaki gatunek filmowy reprezentuje
owa produkcja. Ale do rzeczy.
Czerwona drużyna po zmasakrowaniu przeciwników (niebieskich), czeka na swieże mięso do fragowania.
W koncu szef przychodzi z nowina, że na mape znow wprowadzili sie niebiescy(dziwne jest to, że akcja rozgyrwa się na q2ctf2).
Przedstawiona zostaje retrospekcja z poprzedniego szturmu naszych bohaterów na flagę przeciwnika.
Dość ciekawe były egzekucje przegranych. Kazano im wskoczyć do wody i krzyczeć :)))
Tym razem czerwoni pewni zwycięstwa wspominając stare czasy ruszyli do ataku.
Nie będę zdradzał całej fabuły, ale powiem jednak, iz niektóre akcje były świetne np. taniec makareny, czy walka o życie dwóch niebieskich - jak Matrix.
Najbardziej jednak rozbawiło mnie zakończenie - dość nieoczekiwane.
Teraz troche o technice. Modele i dzwiek zostaly starannie dobrane. Osoby znające średnio angielski
nie powinny miec problemow z rozumieniem kwestii aktorów. Jedyną wadą filmu była muzyka. W sumie niezła,
ale nie potrafiła starannie oddać klimatu filmu. Jedynie pierwszy i ostatni kawałek pasowaly
do produkcji.
Moja ocena 9/10
Czas trwania - 12:08min
Reżyser - Joseph Goss
Aktorzy - Joseph GossCpt. Red | Andre Dusette Red Henchman #1 | Brandon TylerRed Henchman #2 | Andre Dusette Red Henchman #3
Strona Tormentus'
Skins została całkowicie przebudowana. Obecnie jest tam wiele ciekawych
skinów do Solid Snake'a i Metal Gear Solid'a. Skiny są dobrze wykonane i dość
oryginalne.
Mod do Quake III Wise in
Death został uaktualniony do versji 1.2. Mod polega min na zbieraniu doświadczenia
w grze. A oto krótka lista zmian dokonanych w nowej wersji:
- poprawiona grywalność
- wyrównana równowaga sił
- dodano udoskonalenia do machinegun'a i rocket launcher'a
- ulepszony inrerfejs
- podniesiona sztuczna inteligencja komputera
- poprawiono błąd przy ściąganiu plików z servera
Ukazał się nowy zbiór broni do Half-Life dla wielbicieli bota
Counter-Strike. Nowy pack w versji 3.2 można ściągnąć
tutaj.
TorQue[MoD] otworzył stronę MOD
Mapper, jest to strona na której znaleść można wiele ciekawych
informacji na temat tworzenia map do Half-Life. Jeżeli chcesz stworzyć mapę
do swojego mod'a i dokładnie nie wiesz od czego zacząć, lub nie potrafisz
rozszyfrować zawaansowanych funkcji twojego programu udaj
się tam koniecznie.
Stronka Fresh
Team została zaktualizowana o mapkę Reloaded
stworzoną przez Yogi'iego. Jest to świetka mapka warta uwagi. Zresztą sami
sprawdzcie.
Po moim ostatnim news'ie zapewne już wyklinacie kogo trzeba za to, że nie możecie się połączyć z news.fpp.pl. Jedyne co możemy Wam aktualnie poradzić to ustawienie w przeglądarce proxy na w3cache.icm.edu.pl:8080 (serwer w3cache.icm.edu.pl i port 8080). Powinno zadziałać.
10·12·1999 - 00:01 - ZimZum - -
Została wypuszczona nowa wersja moda Classic CTF. Nie jest jednak kompatybilna z patche'em 1.25.
Dopiero jak zostanie opublikowany kod źródłowy powstanie łatka do CCTF :)
| |
« BACK
«
Page: 321 322 323 324 325 326 [327] 328 329
»
NEXT »
:PRINT
|
|