f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 



           



  f·p·p · p·l | Zapowiedzi | Prey

Zapowiedzi

Prey

Kiedy pierwszy raz słyszeliśmy tytuł Prey to prawdopodobnie chodziliśmy do podstawówki. Zaczęto ją tworzyć około 10 lat temu w studiu 3D Realms, gra miała być FPP-ekiem z rozbudowanym silnikiem Duke Nukem 3D oraz ciekawą fabułą. Po prawie dwuletnich pracach nad ulepszeniem silnika do gry projekt został porzucony, by teraz wyciągnąć go z magazynu. Czy znowu zostanie porzucony? Oby nie, bowiem zapowiada się ciekawie.



Chociaż gra powstaje już dekadę nadal nie wiemy o niej za dużo. Jedyne materiały, które można odnaleźć w sieci to trailer z tegorocznych targów E3, parę screenów oraz dokładny opis fabuły wraz z innowacjami. Zaczniemy jako Tommy, indianin z plemienia Cherokee, dodatkowo mamy ciekawy rodowód, otóż naszym dziadkiem był szaman, co z tego wynika w dalszej części zapowiedzi. Tommy pracuje w niewielkim warsztacie samochodowym i mieszka w rezerwacie. Ludzie z wioski boją się go od kiedy wrócił z wojska. Pewnego dnia gdy siedział na tarasie i pił tyskie, tak trudno dostępne w jego rezerwacie, coś mrugnęło, strzeliło, błysnęło i nagle znalazł się na statku kosmicznym. Jakimś sposobem dowiedział się, że gdzieś tu przetrzymywana jest również jego dziewczyna, no i co zrobić(bądź bambocha)? Wiadomo chłopaczek z wioski nie ma szans z potworami, które na niego czekały i tu ukazują się przedziwne, szamańskie zdolności chłopca. Potrafi on opuszczać swoje ciało i atakować przeciwników strzelając z magicznego łuku.Gdy jednak nie zdążymy wyjść ze swojego ciała i zostaniemy zabici, wkraczamy do świata duchów i jeśli zniszczymy odpowiednią ilość demonów, będziemy mogli wrócić na ten świat. Dodatkową umiejętnością Tommy'ego jest "spiritual hawk" jest to dar rozumowania mowy pozaziemskiej, dzięki czemu dowiaduję się wiele potrzebnych rzeczy. Jeden element został zapożyczony z gry Alien vs Predator - grawitacja. Za pomocą swoich szamańskich zdolności potrafimy przezwyciężyć barierę grawitacji i będziemy chodzić po suficie, tutaj łatwo przywyczają się gracze AvP, ponieważ dla nich zmiana ściany podczas chodzenie to nie problem, w końcu obcy miał to we krwi. W niektórych miejscach ujrzymy dość ciekawe zjawisko jakim jest portal, trochę się w nich poprzemieszczamy zanim dojdziemy tam gdzie jest nasza dziewczyna, jedyną pomocą w poruszaniu się po nich będzie nakierowanie na nie myszką i zobaczenie co jest po drugiej stronie, kiedy na przykład zobaczymy jakiegoś stwora, będziemy mogli wpuścić do portalu strzałę. Gra w niektórych momentach będzie chciała przerwać nam siekanie przeciwników i na jednym poziomie będzie czekała na nas kostka rubika (!?) za pomocą, której otworzymy sobie drzwi, oczywiście po wcześniejszym ułożeniu jej!



Czym zaskoczy nas grafika? Niczym? Może nie będzie, aż tak źle... . Grafika ma być piękna, przejrzysta, wspaniała, ale na używanym silniku Doom 3. Autorzy mówią, że wyciągnęli z niego wszystko co się dało i nie oprze się nawet walką na otwartym terenie. Drugą rzeczą, która została zaktualizowana jest szczegółowość postaci, ponoć większa niż ta z dooma. Było chwalenie teraz trzeba troszkę zbesztać, żeby znów wrócić do dobrego. Tekstury zostały stare, dobre, ale stare. Czy to ma być fascynujący Prey, czy Doom 3: Prey? Mnie to przeszkadza, bowiem lubię innowacyjne gry, chociaż byłyby średnie. Namieszałem trochę, ale podsumowując grafikę będzie rewelacyjna, może opierać się naszym sprzętom, ale nie martwy się, może dostaniemy coś od Mikołaja.



Naprawdę nie wiadomo co myśleć o grze, wydawać by się mogło, że wyjdzie dobra gra, lecz nie zapadnie długo w pamięć graczy, tak jak ostanio Area 51 oraz Pariah. Optymistycznie rzecz ujmując dostaniemy coś lepszego od Doom 3, czyli wyśmienicie. Dodatkowo świetne pomysły, fabuła, grafika, lekki powiem grozy, mniam... . Ciekawym rozwiązaniem, o którym nie wspomniałem do tej pory, a napewno doda grze ocen w recenzjach jest sposób rozprowadzania gry. Będziemy ściągnąć gre przez xStream odpowiednik halflajfowego Steama.

Producent: Human Head Studios
Data wydania: I kwartał 2006






 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Mozart
Aktualizacja: 08·12·2004 - 00:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Czwartek · 28 Marca · 2024
Strona wygenerowana w 0.226133 sek.